Näe, nu kör jag!

Publicerat » 2012-02-12 20:08:37 Kategori » Allmänt Direktlänk
Ja, här är det ju väntans tider allt! Inte bara efter våran lilla bebis, utan efter en ny bloggdesign. Men jag orkar inte vänta blogga. Jag är redo för att börja känner jag, så nu kör jag alltså igång igen med bloggandet.
Jag hoppas verkligen att jag har mina underbara läsare kvar :)

Lördag: Igår var vi faktiskt och hälsade på mina morföräldrar. Vi var där under hela dagen. Vi hade massor att prata om precis som vi brukar och såklart blev det fika också. Mormor bjöd oss på våfflor vilket vi inte ätit på länge och det smakade verkligen! När vi kom hem var det ganska sent. Men det blev att äta mer gott med fina vänner. Att träffa en gammal vän och även få träffa en ny som jag har en del gemensamt med. Det är la aldrig fel.
Vi hade alltså en hel bra lördag på alla sett och viss! :)

Söndag: Alltså idag!
Idag har vi haft en hemma dag. Efter att alla gjort sig redo för dagen och fått i oss en ordentlig frukost blev det att gå ut och gå en sväng. Under promenaden blev det också snölek :)

Detta är pappa Christoffers fina snöängel.


Mikaela ville inte göra någon ängel, hon gjorde ett snömonster. Det var iallafall vad hon sa att hon gjorde :)

Efter promenaden och snölekarna, hade vi plötsligt varit ute i nästan två timmar eller om av det mer än två.
Näe, det kommer jag inte ihåg nu.
När vi kom hem iallafall hade Neo somnat sista biten hem i vagnen. Men ville inte sova vidare när vi kom hem. Så vi satte oss i köket och tog fram lite deg och degade med barnen. Mikaela gjorde lite figurer av formar vi har till deg. Dock har jag inte bild på dem, men det får ni klara er utan :)
Efter degandet började jag med maten. Som i dag blev spagetti med köttfärssås. Efter maten hade vi en mysstund. Sen blev det ut igen för att åka lite pulka. Mikaela och Christoffer åkte.

Mikaela och jag tog kort på pappa när han åkte :)


Neo kollade på när Mikaela åkte :)


Neoplutten ❤


// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥