Onsdagen den 22/2-12

Publicerat » 2012-02-22 23:15:24 Kategori » Allmänt Direktlänk
  • Vaknat.
  • Gjort oss i ordning.
  • Frukost.
  • Massor med lek och bus med Pappa Christoffer som varit ledig i dag.
  • Soffmys.
  • Lunch.
  • Åka till Mvc.
  • Mvc - där allt såg bra ut.
    Lillan växer som hon ska håller sig nästan precis på kurvan.
    Fick också veta att just denna vecka jag är i nu, hade jag samma SF mått som jag hade med Neo.
    Först kan jag ju förklara vad SF mått är.
    SF mått=Livmoderns storlek.
    Alltså när jag bar Neo i magen denna veckan jag är i nu, hade jag samma storlek på livmodern som jag nu har med Lillan. Kanske blir hon lika stor som sin bror ? :) Man vet ju aldrig. Fast jag har fått för mig att hon kommer komma lite tidigare än va hennes syskon gjort. Men det återstår att se. Jag brukar inte ha rätt i så mycket.
  • Åka hem
  • Hemma, börja med maten.
  • Äta.
  • Promenad och inhandlig av mjölk.
  • Resten av eftermiddagen/kvällen har vi haft mys, lek och sen ännu mera mys!
  • Göra barnen redo för sängen och söva dem.
  • Jag och Christoffer=soffhäng ;)

    Nu hade jag tänkt att gå och lägga mig. Inte så roligt inlägg detta, jag vet :(
    Men orkade inte skriva så mycket, så gjorde såhär för den skull.


    Godnatt❤

// MammaErika


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥