Semeldagen den 21/2-12

Publicerat » 2012-02-21 20:34:29 Kategori » Allmänt Direktlänk
Eller ska man säga fettisdagen ;)
Vi har gjort semlor i dag, och så klart ätit dem :) Blev som en efterrätt strax efter maten.

För att göra det lite roligare, gjorde vi hjärtan i olika storleker. (det va faktiskt med meningen)
Vi tänkte fortsätta att köra lite hjärtetema efter alla hjärtans dag som va förra veckan.

Vi har inte gjort något speciellt i dag annars, en helt vanlig dag hemma bara.
Men kan ju visa en söt bild på Neo när jag badade innan sängdags.

Neo i badet :)

Tänkte också berätta lite om bebis i magen.
Lillan i magen har hicka varje dag nu, och jag skojar inte om jag säger att hon har hicka minst 5 gånger per dag. Men det är säkert mer än så :) Jag sover ju också, då kan hon ju ha hicka med så.
Just det, Lillan. Minns inte om jag sagt att det troligen är en flicka. Men så är det i alla fall ;)

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥