30/3-2012

Publicerat » 2012-03-30 22:02:56 Kategori » Allmänt Direktlänk
Ja, nu har det varit mycket igen så att bloggen kommit åt sidan. Usch, jag blir så ledsen på mig själv. Jag älskar ju att blogga. Bloggen är ju som min dagbok liksom. Kan skriva om dagerna och titta tillbaka och minnas! ❤
Nu har mycket lugnat ner sig igen, så nu ska jag börja blogga igen!


Dagen i dag :)

Vi fick en sovmorgon till klockan tio i dag, vilket var länge sen och det va riktigt skönt att få sova lite extra. Jag har börjat att sova dåligt så när jag kan försöker jag att sova eller vila lite extra. Sista inlägget jag gjorde sist så hade våran lilla bebis inte fixserat sig, men i går var vi på mvc och allt var bra och som jag trodde har hon nu fixserat sig. Tre dagar innan besöket fick jag ett väldigt tryck som har hållt i sig, så jag va säker på att trycket kommit för att hon fixserat sig och så var det ju med :) Nu väntar vi bara på att hon ska komma ut! Vi längtar så ❤
Är i vecka 38 (37+4) i dag. Så det börjat allt närma sig :)

Mer om dagen då, vi har varit inne i stora staden Västervik och handlat ;) och så har vi möblerat om lite här hemma. Så nu delar barnen rum. Och de fick det mycket bättre båda två :) Vårat kommer dock vara lika trångt och litet eftersom nu ska det upp en spjälsäng där igen :) Men vi har gjort det bästa av situationen på snart 5 personer på 77 kvm. Vi bor lite compact living liksom, men det funkar bra än så länge :) Vi håller ögon och öron öppna för ett större boende för det är ju inte så roligt att bo trångt.
Till fredagsmiddag blev det tacos :) Uh, guh så gutt det va, det lilla man fick i sig ;)

Jag vet inte riktigt mer vad jag ska skriva om dagen, det är väl det mest intressanta vi gjort idag iallafall. Barnen sover i SITT RUM. Jag hade tänkt att titta lite tv en stund till och sen sova med min älskade sambo.



Puss o Hej!

// MammaErika



Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥