31/3-2012

Publicerat » 2012-03-31 21:43:50 Kategori » Allmänt Direktlänk
Tänka sig att det redan är sista mars. Huh vad tiden går fort! Man hinner inte med alls nu för tiden. Första april i morgon och jag är ingen skämtare, så för min del blir det som en vanlig dag, dock antar jag att folk kommer lura mig. De vet att jag är lättlurad, men vi få se vad som händer.

Dagen i dag har gått i gårdagens tecken kan man säga, vi har fixat med lite allt möjligt. Det har tvättats, städats och det har gjorts i ordning i hela lägenheten. Slängt och rensat bland massa papper, kläder och annat här hemma.
Efter allt slit bestämde jag att vi skulle ha kycklingsallad till middag. Och det gillades av familjen med så det va perfekt :)

Så klart har det blivit massor av lek och bus under dagen också.
Nu så sover barnen, själv tittar jag på tv. Och Christoffer är inne i Västervik för att träffa sin pappa en snabbis.
Ja, det var väl de det! :)

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥