Hände i dag.

Publicerat » 2012-03-04 21:58:29 Kategori » Allmänt Direktlänk
I dag blev det upp tidigt som sagt. Men inte sagt varför, nu ska ni få veta. Vi hade en tid utsatt att vara i Bockara där vi dels hälsade på min mormor och morfar. Men även min mamma med familj va där och hälsade på.
Tiden vi passade va inte att komma till dem utan något helt annat som vi fortfarande vill hålla hemligt ett tag till.
Men innan vi åkte till Bockara va vi tvungna att hitta åka förbi en kille som Christoffer brukar köpa bildelar av. Vi skulle i dag hämta några delar till så kallade pendlarbilen ;)
Så därför va vi tvungna att gå upp tidigt för att hinna med att hämta dem.

Hos min mormor och morfar då!
Där var vi bjudna på mat och fika såklart. Och det va lika härligt och trevligt som vanligt :)
Vi kom hem sent i kväll, klockan va åtta när vi kom innanför dörren. Det blev att göra i ordningen barn för sängen och mysa en stund. Dock sover inte Neo än. Men jag gissar på att det är för att han sov i bilen på vägen hem. Men han börjar att bli trött nu. Gnuggar sig i ögonen och lägger sig ner då och då.
Tänkte att jag skulle ta han nu och lägga oss i soffan och mysa lite. Så kanske han somnar till och med :) Så kan vi hoppa i sängen sen.

Puss å hej, orkar inte skriva mer :P

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥