Rubrik? -Blandat kanske ;)

Publicerat » 2012-03-12 16:20:36 Kategori » Allmänt Direktlänk
Men kan inte alltid uppdatera ;)

Men nu sitter jag här och tänkte berätta att jag bara väntar på att sambon ska komma hem från jobbet. När han kommer hem ska vi i väg till staden Västervik för lite ärenden och tror även på en bit mat. Vi funderar på att äta ute, det va ganska länge sen vi gjorde det :) Men vi har ingen aning om vart vi ska äta, men vi hinner fundera lite till innan vi ska i väg ändå så.

Just nu sitter barnen tillsammans på golvet och leker.
Dessa stunder värde sätter jag verkligen nu för tiden :)
Får då kan jag sätta mig en stund och bara kolla på och njuta lite :)

Nu i helgen fick jag en fråga, om vi bestämmt något namn till Lillan. Och det har vi gjort, vi har haft det bestämmt länge nu. Men liksom inte velat avslöja det ;)
Nära och kära vet bara än så länge. Och jag hade tänkt att hålla det hemligt till dagen kommer då hon kommit ut till världen. Men man vet ju aldrig om namnet ändras när hon är här. Det kanske inte passar liksom.

Kan ju också tillägga att jag gått in i vecka 36 i dag. Så nu är det 5 veckor kvar ❤

// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥