Under veckan som gått

Publicerat » 2012-03-03 21:07:59 Kategori » Allmänt Direktlänk
Tänkte skriva lite om de dagarna jag inte uppdaterat något.
Tisdag, onsdag, torsdag och fredag.


I tisdags kom barnens gudmor och hälsade på. Vi hade massor att prata om och ja allt möjligt. Det va underbart att träffa dig Matilda.
Var skönt att ha henne här, fick ju lite extra hjälp med barnen också :) Och de hade jätte roligt. Märks ju mer på Mikaela men även Neo syntes det på att det va roligt med någon han inte sett på länge att leka med :)



Mina fina! ❤




Denna dagen lyckades jag även att fota Mikaela som konstigt nog ville det :)


Matilda sov också över hos oss, så vi hade henne här hela onsdagen också ;)


Torsdagen då, jo då hade jag en riktigt dålig dag ont i kroppen och huvudet. Så jag ville bara ta det lugnt och vara med barnen. Blev inte direkt något skärm tittade om man säger så. Verken tv eller dator alltså :P
I fredags fixade jag och barnen i ordning lite här hemma inför Neos födelsedag.

Inte världens bästa uppdatering, men det är i alla fall något ;) Nu snart blir det sängen. Imorgon ska vi upp tidigt, för i morgon händer det grejer :) Vi får väl se om ni får veta något imon om detta.


// MammaErika

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (visas endast för migj)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig! ♥